logo

עיצוב דירות יוקרה: אלה שלבי התהליך

החלטתם לעצב את הדירה החדשה בצורה נכונה כבר מהרגע הראשון. אולי למדתם את הלקח מהחברים שמצאו את עצמם עם שלל פריטי ריהוט שהקשר ביניהם מקרי, ואולי אתם פשוט מבינים שעם מעצבת פנים מנוסה התהליך כולו יהיה מהיר, מדויק וגם חסכוני הרבה יותר. עכשיו נשאלת השאלה איך התהליך הזה צפוי להיראות, ומה למעשה עומד לקרות בכל שלב בדרך. 

שלב ראשון: בחירת מעצבת פנים

באופן טבעי, השלב הראשון הוא שלב הבחירה. אנשים רבים נוטים להתמקד כאן במחיר בלבד, ובעוד אין ספק שמדובר באחד הפרטים החשובים ביותר – הוא בוודאי לא החשוב ביותר. נניח שאתם מחפשים מעצבת פנים ביבנה או באזור המגורים שלכם. ערכתם סקר שוק ומצאתם כמה מעצבות שקיבלו המלצות מלקוחות מרוצים. רגע לפני שאתם בוחרים את זו שמתאימה לכם כדי לקיים פגישה אישית, לבחון תיק עבודות ולהבין מי באמת מתאימה לכם, איזו מעצבת פנים מבינה את הראש שלכם ויודעת להקשיב באמת למה שנכון עבורכם.

שלב שני: הגדרת צרכים

גם לצורך עיצוב דירות יוקרה במרכז נדרש תכנון מדויק מאוד, ולרוב אין ברשותו של אף בעל דירה תקציב שאיננו מוגבל. אם כן, לקראת הפגישה עם מעצבת הפנים שלכם נסו להגדיר תקציב ברור וכן את המטרות שלכם. למשל, האם אתם מעוניינים לשדרג את הדירה כולה או לעצב רק את המטבח או את הסלון? האם אתם מעצבים מחדש את המשרד שלכם או מרעננים את פינת האוכל ואת חדרי הילדים? כשאתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים ובמה אתם מתמקדים, התהליך כולו מדויק הרבה יותר.

שלב שלישי: סקיצות ראשונות

אחרי שבחרתם מעצבת פנים ביבנה, הגדרתם תקציב וקבעתם מטרות, הגיע הזמן לראות מה בדיוק צפוי לקרות שם בסוף התהליך, כשהדירה שלכם תהיה מוכנה לקראתכם. פרויקטים של עיצוב דירות יוקרה במרכז מתבצעים טוב יותר כשבעלי הדירה יודעים למה לצפות. כאן תפקידה של המעצבת להציג הדמיה של הדירה ולאפשר לכם לראות איך היא צפויה להיראות כשתהליך העיצוב יהיה מאחוריכם. כאן תוצג תכנית מלאה ומגובשת, וכאן גם ייכנסו לתמונה שיקולים נוספים, לרבות שיקולי חשמל, מים, ריצוף וכל אלמנט משמעותי נוסף.

שלב רביעי: יוצאים לדרך

בשלב הסקיצות אתם יכולים ללטש, לתקן ולעבוד יחד עם מעצבת הפנים שלכם כדי לתכנן את העיצוב המתאים לכם ביותר. עם התכנית הברורה הזו ניתן לגשת למשימה ולהתחיל לעבוד, וכאן מגיע השלב הקריטי בתהליך. הלקוחות הרבים שליוויתי לאורך הדרך יודעים כי זהו השלב שבו התכניות עשויות להפוך למציאות מלהיבה שעולה על כל דמיון, אבל הן גם עשויות להפוך לסיוט מתמשך. עם הליווי האישי שלי ועם הפיקוח ההדוק על כל שלב בדרך, אני מאפשרת ללקוחות שלי לישון טוב יותר בלילה. כל בעל מקצוע יודע בדיוק מה מוטל עליו, והנוכחות שלי בשטח מבטיחה עמידה בכל היעדים – הן ברמת העיצוב, הן ברמת התקציב והן ברמת לוח הזמנים.