logo

בונים בית חדש במרכז? זה הזמן לבחור מעצבת פנים במרכז

בניית בית חדש היא תקופה מסעירה ומרגשת מצד אחד, אבל גם מתישה ומעייפת מצד שני. המשימות הן רבות, הדברים שצריך לטפל בהם רק הולכים ומתווספים לרשימת הצ'ק ליסט, וכל זה, בנוסף ליום עבודה עמוס ומלחיץ לא תמיד עושה טוב לבריאות. אם אתם רוצים לצלוח את התקופה הזו בנעימים, בחרו לכם מעצבת פנים במרכז, שתהיה אחראית לכל הפן העיצובי של הבית, שתלווה אתכם לאורך התהליך, שתקל עליכם ושתאפשר לכם להיות שקטים ורגועים יותר.
עיצוב פנים של הבית בשיטת עשה זאת בעצמך: כמה דברים שבטח לא חשבתם עליהם
ישנו בלבול כלשהו בקרב קהל הבונים, כיוון שבבניית בית יש ליווי של אדריכל מין הסתם. אך חשוב לציין שאדריכל בדר"כ אינו נותן מענה ושירותים לעיצוב פנים הבית מבחינת תכנית חשמל מפורטות לצורכי עיצוב תאורה, הנמכות גבס וכדומה, כמו כן אינו נותן מענה לטיפול הקירות, טקסטורות, חומרים, תכניות נגרות, בחירת תאורה, רהוט וטקסטיל שעושים הבדל מאוד משמעותי בפנים הבית.
תהליך בניית בית חדש הוא יקר. זו הסיבה שדיירים רבים, שמצפים בכיליון עיניים להיכנס לבית חדש, מעדיפים לחסוך לעצמם עוד הוצאות ולטפל בעיצוב הבית באופן עצמאי במקום לשכור שירות של מעצבת פנים במרכז.
סך הכול מדובר בקנייה של כמה רהיטים חדשים, שילוב של עוד כמה אביזרים נלווים ותכנון חדרי הילדים.
מה כבר יכול להיות כל כך מסובך? העניין הוא שזה לא באמת פשוט כמו שזה נשמע. עיצוב פנים של הבית הוא פרויקט שדורש תכנון לא פחות מתכנון של בית חדש, וזה לכשעצמו מצריך מקצועיות, היכרות עם תחום עיצוב הפנים ועם הסגנונות השולטים בו והבנה חדה של הצרכים של המרחב כדי שניתן יהיה להפיק ממנו את המקסימום.
אבל מעבר למקצועיות, גם דיירים שמאוד אוהבים לעצב, ושיש להם אפילו טאצ' וכישרון לתחום, נוטים להיכנס לתהליך כזה בהתלהבות, ולהבין מהר מאוד שהם נכנסו לנעליים גדולות מידי ושיש לא מעט דברים שהם לא לקחו בחשבון מין ההתחלה. עיצוב פנים של בית חדש מצריך הרבה מאוד זמן ופניות. הוא דורש התעסקות עם פרטים קטנים, התנהלות מול אנשי מקצוע ושיטוט בין חנויות שונות, ולישראלי הממוצע, שמנהל לוח זמנים די עמוס, על אחת כמה וכמה לישראלי שגם נמצא בתהליכי בנייה של בית חדש- אין דקה פנויה להתעסק עם הזוטות הללו.
 
מעצבת פנים במרכז תקל עליכם את החיים
כאן נכנסת לתמונה מעצבת פנים במרכז, שתסייע לכם להפוך את כל התהליך לפשוט יותר. אז נכון, עיצוב פנים הוא שירות שעולה כסף, וכאשר מדובר במעצבת פנים מקצועית באמת, מדובר בסופו של דבר בחיסכון -מניעת טעויות שעולות הרבה כסף ועוגמת נפש שעלולה לקרות מבחירות לא נכונות, שיקולים שאינם מקצועיים וכדומה.
שכר הטרחה של המעצבת מתגמד לעומת הסכום שהושקע בבנייה של בית חדש, ומעבר לזה, השקט הנפשי שניתן ליהנות ממנו, מעצם הידיעה שיש מי שמטפל במסירות ובכישרון במראה של הבית שלנו ומבטיח לנו תוצאות ללא עוררין.  כמובן, שחשוב מאוד לבחור מעצבת פנים מקצועית, שיש לה ניסיון, שמציעה שירותי עיצוב מותאמים לצרכים ושיש בינה לבין הלקוחות התאמה מלאה, או כפי שנהוג להגדיר זאת, "קליק". בחירה נכונה של מעצבת פנים במרכז יכולה לעשות הבדל גדול ולהפוך את כל התקופה של בניית הבית לרגועה יותר, לנינוחה יותר ולמלאה בתחושת ביטחון.